Latte morsa

publicerat i Allmänt;
Idag har jag och Melissa haft en heldag på stan. Vi tog tåget mot Malmö vid 10.30 och kom hem 16.15. Vi har passat på att hämta Szabis födelsedags present på Burlövs center sen åkte vi in till Triangeln och hälsade på mitt jobb och där efter tog vi bussen till mitt gamla jobb på Värnhem. Där mötte vi upp Martina och hennes söta Nova. Nova är född den 10 mars och Melissa den 26 mars. Så det skiljer inte så många veckor. Men jag tyckte jag märkte en del skillnad. Nova har kommit längre i utvecklingen. Melissa är mer blyg och försiktig och satt först bara och tittade på Nova. Nova va lite nyvaken först men ganska snabbt kom hon igång och showade för oss. Nova har t.o.m tagit sina första egna kliv och Melissa har nästan precis börjat krypa. Det va verkligen super mysigt att sitta där på mormors bageri och fika och prata om allt som har hänt de senaste månaderna. Kommer lätt bli en ny dejt inom en snar framtid. 

Love J 

Kommentera inlägget här :