Fantasi och kreativitet

publicerat i Allmänt;
Nu har typ hela släkten blivit sjuka efter mycket umgänge under julen. Det har gjort att i flera dagar har man inte kunnat besöka någon med risk för att bli smittad igen. Själv så har vi hosta och lite snorande kvar men för övrigt känner vi oss bra. Så vi har stannat hemma och Melissa har blivit en hejare på att krypa, och för första gången så vill hon helst vara inne på sitt rum och leka med sina saker där. Det resulterade i att jag åkte till Ikea och köpte en matta som vi kan sitta och leka på. Innan hade vi ingen men nu när hon gillar att vara på golvet kände jag att det måste vi ha så att det inte blir så kallt och om hon trillar så dämpar det fallet lite. Så nu när vi är mer på hennes rum så tänkte jag ta tag i den stora kartongen som jag har sparat. Jag har skurit ut dörr och fönster och gjort det till en riktig borg. I nästa vecka ska jag se om jag inte kan plocka fram lite målarfärg och pimpa den. 



Min käre sambo har gått och morrat över kartongen i flera månader men när jag satt och fixade till den nu så va han helt med på noterna och kom med massa synpunkter på hur den skulle se ut, ha ha.

Love J

Kommentera inlägget här :